۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

پیشنهاد به بالاترین

چرا از موضوع داغ تجمعات شبهای قدر و تظاهرات روز قدس در بالاترین خبری نیست؟
تا رسیدن به شبهای قدر و روز قدس چیزی نمانده. موضوع داغ تجمعات این مناسبت ها، با شروع ماه رمضان در بالاترین مطرح شد و بعد هم رفت پی کارش. پیشنهاد می کنم هماهنگی برای تجمع ها از یک فاصله زمانی مشخص در بالاترین به موضوعات داغ اضافه شود و تا رسیدن به تاریخ مقرر، باقی بماند. دقت کنید هفته آینده 17 شهریور، سه شنبه شب، نخستین شب قدر است، پنج شنبه شب، شب دوم و شنبه شب هم سومین شب قدر است. جمعه بعدش 27 شهریور هم روز قدس است.... به فاصله یک هفته تا نخستین قرار تجمعات شبانه و شب زنده داری های قدر! آیا لازم نیست موضوع داغی در بالاترین تشکیل شود و تا آن زمان هم به طور ثابت باقی بماند؟ بالاخره هماهنگی و اطلاع رسانی لازم است. چارتا شعار تازه باید ساخته شود و تبلیغات لازم صورت بگیرد. خدای ناخواسته شب قدر از هزار شب برتر است. و ما ادراک ما لیله القدر؟!
﷼(ضمنا روز قدس روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت شهریار هم هست! اگر خوشتان نمی آید برای قدس از خانه بیرون بیایید دست کم برای بزرگداشت شعر و شاعری هم که شده یک توک پا سری به خیابان بزنید و چند تا شعر موزون در وصف ا.ن و خ. ر بخوانید!)
(ضمنا روز قدس روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت شهریار هم هست! اگر خوشتان نمی آید برای قدس از خانه بیرون بیایید دست کم برای بزرگداشت شعر و شاعری هم که شده یک توک پا سری به خیابان بزنید و چند تا شعر موزون در وصف ا.ن و خ. ر بخوانید!)
%یک نقل قول هم از دوستی گرانقدر به نام fdude بیاورم و رفع زحمت کنم. ایشان در نظرات یک لینک به این نشانی: http://balatarin.com/permlink/2009/9/1/1735793جمله ای نوشته اند که بسیار زیباست. از این قرار:
نظریه ا.ن:
برای واقعیت ناموجود: مدرک موجود است.
برای مدرک موجود: واقعیت ناموجود است.

۲ نظر:

  1. عجب رويي داريد شما كثافتها كه پس از اين همه اعترافات و خراب شدن باز مي خواهيد از شبهاي قدر براي تبليغ فكر منحوس خود استفاده كنيد اما بگويم اين بار هم يك آدم حسابي را دور و بر خود نخواهيد ديد و مانند قبل شرمنده خواهيد شد.

    پاسخحذف
  2. سلام شاید کار کوچکی باشد ولی 5000 ایمیل فعال ایرانی رو براتون گذاشتم دانلود کنید.برای اطلاع رسانی
    http://rapidshare.com/files/274363820/5000_Email.txt.html
    اگر خوب بود در بالاترین هم بگذارید تا بقیه استفاده کنن.
    لینک کمکی:
    http://www.zshare.net/download/64985761409baacb/

    پاسخحذف