۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

من عکس آیتللاه خمینی را پاره کردم.

راستش در پی بیانات روشنگرانه امروز آقا(22آذر88) من حسابی تکان خوردم و سخت تحت تاثیر قرار گرفتم و می خواهم برای پایان بخشیدن به توطئه های اخیر استکبار جهانی اعتراف تلخی بکنم هر چند گفتنش مثل خوردن جام زهر است. حقیقت این است که من عکس خمینی را پاره کردم و به این موضوع صراحتا اعتراف می کنم و اعلام می کنم این عمل من کاملا نا خواسته صورت گرفت. ماجرا از این قرار بود که یک خواهر دانشجوی لباس شخصی عکس خمینی و خامنه ای را پشت هم چسبانده بود تا از هر دو طرف دشمن متجاوز و ایادی آن رابه زانو در آورد و من وقتی که عکس خامنه ای را جر دادم نمی دانستم پشتش عکس خمینی است لذا از محضر مقام معظم خامنه ای که با پاره کردن عکس خمینی با عث جریحه دار شدن روح لطیف ایشان شدم عمیقا معذرت خواهی می نمایم. باشد که قبول افتد. والسلام منتبعلهدا.

۱ نظر:

  1. تو گه خوردی مادر جنده که عکس امام رو پاره کردی

    پاسخحذف