۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

راز بازدید 5 ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه فناوریهای راهبردی!


راز بازدید 5 ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه فناوریهای راهبردی!

این که سید علی خامنه ای چطور توانسته 5 ساعت از یک نمایشگاه بازدید کند برایم عجیب بود تا این که چشمم به این خبر افتاد: «رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاييد ورود محموله حدود 20تني مواد مخدر از نوع ترياك از سوي يك شركت خصوصي به كشور، از رسيدگي به اين پرونده توسط پليس خبر داد.»// معلومه جنس اصل بوده. اصل ها!!

خبر اول:
مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی روز گذشته بیش از 5 ساعت از نمایشگاه فناوریهای راهبردی دیدن کردند و با توضیح مسؤولان غرفه‌ها با بخشی از دستاوردهای برجسته علمی و فناوری محققان و دانشمندان کشور بیشتر آشنا شدند.

خبر قبل تر:
به گزارش ایسنا سردار حميدرضا حسين‌آبادي درباره شايعه كشف يك محموله حدود 20 تني مواد مخدر از نوع ترياك در فرودگاه امام (ره) اظهار كرد: در دو هفته اخير يك شركت خصوصي محموله‌ حدود 20 تني مواد مخدر از نوع ترياك را براي توليد و تهيه دارو از كشور هند به ايران وارد كرده بود.
حسين‌آبادي افزود: با توجه به اينكه تاكنون ورود محموله موادمخدر براي توليد دارو به كشور بي‌سابقه بوده و پيش از اين براي رفع نياز دارويي از كشفيات داخلي مواد مخدر استفاده مي‌شده است، رسيدگي به اين موضوع توسط دادسراي انقلاب به پليس ماموريت داده شده است.
وي گفت:‌ در حال حاضر اين محموله در گمرك فرودگاه امام (ره) است و نمونه‌اي از آن تحويل آزمايشگاه شده‌ است و مرجع ‌قضايي در رابطه با اين موضوع تصميم‌گيري خواهد كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر